ادامه مطالب دوران عقد4

#ازدواج
#بعد_از_عقد

ادامه مطالب دوران عقد :

6. اگردامادی در دوران عقد زیاد به آمدن به خانه عروس و دیدار اوتمایل نشان نمی دهد، وبه بهانه های مختلف از آمدن و یا ماندن شانه خالی می کند باید سریع این مساله بطور جدی توسط خانواده ها و مشاور پیگیری شود،زیرا نبود اشتیاق به دیدارعروس نشانه ی خوبی نیست.
7.همچنین اگرعروس دردیدارداماد زیاد شوق و اشتیاقی ندارد ودر کنار داماد حس خوبی ندارد، این مساله باید بطور جدی توسط داماد،مشاور وخانواده ها پیگیری شود.
8. علاقه و اشتیاق زیاد دوران عقد، طبیعی و قابل درک است ولی این محبت نباید طوری باشد که عروس به داماد بچسبد و از او جدا نشود مثلا به محض این که داماد از عروس جدا می شود با پیامک ها و تلفن های زیاد اومواجه می شود.و بسیار اتفاق می افتد که متن گفتگوها و پیام ها این است (چرا رفتی؟ حتما من را دوست نداری؟ کی برمی گردی؟ من از تو ناراحتم.!! و....) این مدل دیالوگ اذیت کننده است.
9. در این که مرد باید صلابت و غیرت داشته باشد شکی نیست زیرا می دانیم که زن به مرد تکیه می کند و دوست دارد و می پسندد که مرد محکم و با ابهت و صلابت باشد.ولی داماد باید مراقب باشد که بیش از اندازه در دوران عقد امر و نهی نکند خصوصا در مواردی که زیاد به او مربوط نمی شود مثلا داماد بی دلیل می گوید نباید خانه دایی یا عمو یا عمه بروی، وفراموش می کند که پدر دخترو خانواده او باید نظر بدهند نه داماد.
10.ازنظرعقلی،عرفی،فقهی و حقوقی بهتر است دختر در زمان عقد پیرو خانواده و پدر خود باشد نه این که بخاطر همسر تمامی خانواده و مصلحت ها را زیرا پا بگذارد

ادامه مطالب دوران عقد4

تصویر modir
نویسنده / مترجم: modir

نظر خودتان را ارسال کنید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 5 =

پربازدیدترین ها