منی دختران چگونه است؟

متن سوال: 
دختری24 ساله هستم.وقتی به مسائل شهوانی فکر میکنم، مایع رقیق و بی رنگی از محل خروج ادرار خارج میشود.حتی مواقعی که چندان تحریک نمیشوم و لذت کمی میبرم.بعضی مواقع بلافاصله بعد از غسل!آیا این مایع منی است؟ دقیقا بگویید منی چه رنگ و شکل ظاهری دارد؟ و تحت چه شرایطی بیرون می آید؟ و وقتی لمس میشود چگونه است؟ تقریبا همیشه لباس زیر من خیس است!خسته شدم از بس حمام رفتم!!

تنها با دیدن صحنه شهوت انگیز و یا شنیدن حرف، انسان جنب نمی شود و غسل بر او واجب نمی شود.
مایعی که در اثر تحریک کم شهوت از انسان خارج می شود، «مذی» نام دارد که پاک می باشد و روزه را باطل نمی کند.
«مذی»، آبی است کمی لزج و چسبنده که نوعاً بعد از تحریک شدن جنسی (مانند دیدن صحنه شهوت‌انگیز، یا فکر کردن درباره آن یا نگاه و صحبت با جنس مخالف و یا بازی با همسر) خارج می‌شود. این مایع، پاک است. غسل و وضو را باطل نمی‌کند.
بنابراین مایعی که از شما خارج می شود پاک است و غسل ندارد.
آبی که گاهی بعد از خارج شدن منی، از انسان بیرون می آید. ( وذی ) نام دارد و آن مایع هم اگر به واسطه برخورد با منی نجس نشده باشد، پاک است و غسل هم ندارد.
تنها در صورتی انسان جنب می شود که یقین داشته باشد که منی از او خارج شده است و نشانه منی در زنان این است که خروج مایع همراه با اوج لذت و شهوت باشد.
توضیح :
اگر زن بر اثر تحریک های جنسی به قدری تحریک شود که به اوج لذت و شهوت جنسی برسد و در آن حال، مایعی از او خارج شود، جنب می شود.
زن اگر یقین به خارج شدن منی پیدا کند، جنب می شود. اگر یقین پیدا نکند، جنب نمی شود.
بنابراین، مواقعی که زن بر اثر تحریک های شهوانی مقداری لذت می برد و در آن حال، رطوبتی از او خارج می شود، چون به اوج شهوت نرسیده، جنب نمی شود. رطوبت خارج شده هم پاک است و وضو و غسل را باطل نمی کند. (1)
اوج لذت و شهوت، به حالتي گفته مي شود که در آن حال، معمولا انسان از خود بي خود مي شود. لذت زيادي مي برد و مني بيرون مي ريزد. بعد از تمام شدن آن حال، انسان احساس تخليه شدن و ارضا مي کند. حالت شهوتش تمام شده و معمولا بدنش سست مي شود. حالت تحريک آميزي که قبل از تخليه شدن داشت، ديگر آن حالت را ندارد. مثل اين که انسان گرسنه دلش غذا مي خواهد، ولي وقتي غذا خورد و سير شد، ديگر ميل به غذا ندارد.
با توجه به مطالب بالا، مایع خارج شده منی نبوده است.
نشانه منی همان است که در بالا بیان کردیم شکل و رنگ ملاک حکم به نجاست و منی نیست.
لطفاً هر گاه سؤال شرعی می پرسید، نام مرجع تقلید خود را ذکر کنید تا بر اساس نظر مرجع شما پاسخ بدهیم.
پی نوشت:
1. آیت الله خامنه ای، رساله اجوبة الاستفتائات، س 93 و 171.

جهت تسهیل و تسریع در امر پاسخگوئی از این پس، پرسشهای فقهی و احکام شرعی را تنها از طریق سامانه پاسخگوئی پیامکی به شماره 30009640 ، نشانی اینترنتی http://www.30009640.ir/ و یا تلفن 09640 مطرح نمایید.

نوع سوال: 

پربازدیدترین ها