تعامل ناجا و مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در مشهد کلید خورد

بازدید  معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان رضوی از مرکز ملی پاسخگویی نمایندگی خراسان

تعامل ناجا و مرکز ملی پاسخگویی مشهد کلید خورد

سرهنگ عبدالرضا مجیدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان رضوی با حضور در مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی نمایندگی مشهد، با مدیریت این مرکز حمزه واقعی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که کارشناسان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی حضور داشتند، پیرامون مباحث و معضلات اجتماعی و فرهنگی بحث و تبادل نظر شد.

حمزه واقعی مدیر مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی مشهد در این نشست به بیان برخی ماموریت‌های مرکز ملی پاسخگویی و تبیین اهداف کلان و خرد آن پرداخت و گفت: در دفتر تبلیغات اسلامی پس از سال‌ها بررسی، مسائل و مشکلات گوناگون جامعه را استخراج و به اولویت‌هایی رسیده است که از جمله می‌توان به بحث خانواده و گستردگی اختلافات خانوادگی و طلاق در سال‌های آغازین ازدواج آن اشاره داشت که ابعاد، اضلاع و سویه‌های پنهان و پیدای این معضل دیده شده است.

واقعی با توجه به اولویت‌های مرکز ملی مشهد، از اعلام آمادگی این مرکز برای مشارکت در حل آسیب‌های پیش‌روی سخن گفت و تصریح کرد: این مرکز با توجه به ظرفیت خود، از ایجاد برنامه‌های مختلف پاسخگویی و برگزاری جلسات علمی و آموزشی حمایت خواهد کرد.

در این دیدار سرهنگ مجیدی ابراز نمود: معاونت اجتماعی ناجا از ایجاد مرکز مشاوره، ایجاد نمایشگاهی دائمی، فراهم سازی فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهشی استقبال خواهد کرد.
همچنین در این دیدار به طراحی و سازوکارهای مشترک و اجرایی سازی این مسائل تأکید شد.

تعامل ناجا و مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در مشهد کلید خورد

تصویر admin
نویسنده / مترجم: admin

نظر خودتان را ارسال کنید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
8 + 1 =

پربازدیدترین ها