تقدیر مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خراسان رضوی از خبرگزاری ایکنا

تقدیر مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خراسان رضوی از خبرگزاری ایکنا

تقدیر مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خراسان رضوی از خبرگزاری ایکنا در روز خبرنگار

مدیر بخش تلفنی و مدیر اجرایی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی شعبه خراسان رضوی به همراه جمعی از پاسخگویان این مرکز، 18 مردادماه  به مناسبت روز خبرنگاراز تحریریه خبرگزاری ایکنای خراسان رضوی بازدید کرد 

وی در این بازدید ضمن تبریک روز خبرنگار و ایام دهه کرامت گفت: خبرگزاری ایکنای خراسان رضوی، از جمله رسانه‌هایی است که در شأن نامی که برای مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران انتخاب شده، ظاهر شده و تلاش کرده تا این عنوان را به منصه ظهور برساند.

حجت‌الاسلام روحانی‌مقدم با اشاره به انعکاس اخبار مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی شعبه خراسان رضوی توسط ایکنا، ادامه داد: به خاطر حضور در فضاهای خبری، گاهی خود اخبار را برای ایکنا تنظیم کرده و ارسال می‌کنم و باید بگویم، افتخار می‌کنم یکی از خبرنگاران این خبرگزاری ارزشمند هستم و این روز را به همه خبرنگاران خصوصا خبرنگاران قرآنی ایکنا تبریک می گویم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مرکز ملی ابراز کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری، 16 هزار پاسخگویی به سؤالات دینی در بخش تلفنی داشتیم که نسبت به موارد مشابه آن در سال گذشته، 40 درصد افزایش را شاهد بودیم.

حجت‌الاسلام روحانی‌مقدم، این روند رشد را نتیجه تلاش کارشناسان و متخصصان این مرکز دانست و تصریح کرد: همچنین در این ماه در بخش فضای مجازی، نیز حدود 7 هزار پاسخگویی به سؤالات مخاطبان از طریق ارتباط آنلاین، پیامک و ... صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری، دو کارشناس بانو و سه کارشناس آقا در بخش تلفنی و یک کارشناس در بخش فضای مجازی به این مرکز اضافه شده‌اند، گفت: به جهت محدود بودن منابع مالی، امکان جذب کارشناس بیشتر از این تعداد برایمان فراهم نیست.

 

مدیر بخش تلفنی و مدیر  اجرایی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی شعبه خراسان رضوی گفت: البته کارشناسان این مرکز با همه توان خود برای خدمت‌رسانی به مخاطبان تلاش کرده و در کنار آن نیز به تولید محتوا، متناسب با نیاز روز مردم در فضای مجازی مانند نرم‌افزارهای مختلف اقدام می‌کنند.    

 

تقدیر مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خراسان رضوی از خبرگزاری ایکنا

تصویر admin
نویسنده / مترجم: admin

نظر خودتان را ارسال کنید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
4 + 13 =

پربازدیدترین ها