حضور مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی خراسان رضوی، در بیستمین نمايشگاه بین المللی ناشران کتاب جهان اسلام مشهد

در بیستمین نمايشگاه بین المللی ناشران کتاب جهان اسلام مشهد ، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی اقدام به راه‌اندازی غرفه‌ای برای پاسخگویی به سؤالات پرسشگران کرده که با استقبال خوب پرسشگران روبه‌رو شده است.

به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دیانت مدیر اجرایی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی از حضور فعال این مرکز در بیستمین نمايشگاه بین المللی ناشران کتاب جهان اسلام مشهد خبر داد و با اشاره به ضرورت حضور کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی گفت: کارشناسان در گروه های تخصصی فقه و احکام و کلام و اعتقادات، پاسخگوی بازدید کنندگان گرامی می باشند.
وی اظهار داشت با توجه به درخواست حوزه علمیه خراسان جهت حضور کارشناسان این مرکز در غرفه پاسخگویی به سوالات دینی ، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، نمایندگی خراسان رضوی کارشناسان خود را در دو رشته ی فقه و احکام و کلام و اعتقادات به این نمایشگاه اعزام کرد که با استقبال پرسشگران مواجه شد.
وی بیان داشت: روزانه ده ها نفر پرسشگر به کارشناسان مرکز ملی بیستمین نمايشگاه بین المللی ناشران کتاب جهان اسلام مشهد مراجعه می‌کنند.

حضور مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی خراسان رضوی، در بیستمین نمايشگاه بین المللی ناشران کتاب جهان اسلام مشهد

تصویر modir
نویسنده / مترجم: modir

نظر خودتان را ارسال کنید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 3 =

پربازدیدترین ها