نرم افزار اندرویدی «صراط محرم»+دانلود

نرم افزار اندرویدی «صراط محرم» با بیش از ۱۵۰ پرسش در دو «احکام عزاداری» و «پرسش‌های عاشورایی» از سوی «شبکه اجتهاد» تولید شد و در آستانه ماه محرم الحرام در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش شبکه ی اجتهاد، اپلیکیشن «صراط محرم» از سوی «شبکه اجتهاد» با همکاری مسوولین مرکز ملی پاسخگویی خراسان رضوی با تلاش تیم فنی اداره برنامه ریزی و فناوری آموزشی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تولید و عرضه شد.

«احکام عزاداری» و «پرسش‌های عاشورایی» با بیش از ۱۵۰ پرسش، دو بخش اصلی این نرم افزار است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سؤالات شما در زمینه عزاداری و پرسش‌هایی درباره قیام امام حسین علیه‌السلام باشد.

موضوع‌های بخش «احکام عزاداری»: ۱- اهمیت و و جوب عزاداری ۲- سینه زنی ۳- مرثیه خوانی ۴- مسائل مالی عزاداری ۵- وقف و عزاداری ۶- نذر و هدیه در عزاداری ۷- نماز و عزاداری ۸- آرایش و اصلاح ۹- عزاداری در حسینیه و مسجد ۱۰- موسیقی در عزاداری ۱۱- شبیه خوانی ۱۲- علَم‌های عزا ۱۳- قمه زنی ۱۴- سینه خیز رفتن ۱۵- لطمه زنی ۱۶- زنجیر زنی ۱۷- حفظ حرمت ماه محرم و صفر ۱۸- مسائل متفرقه

موضوعات بخش «پرسش‌های عاشورایی»: ۱- امام حسین علیه السلام و نهضت عاشورا ۲- سؤالات تاریخی ۳- عزاداری و فلسفه آن ۴- درباره زیارت عاشورا ۵- تباکی و گریستن ۶- ترک کردن لذت

این نرم افزار هم اکنون از طریق سایت کافه بازار قابل دریافت می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند این اپلیکیشن را از اینجا دانلود نمایند.

لازم به‌ذکر است؛ مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی و اداره پاسخگویی به سؤالات دینی (حرم مطهر رضوی) در تهیه این اپلیکیشن یاری رسانند.
لینک دریافت این نرم افزار:
http://ijtihadnet.ir/%d9%86%d8%b1%d9%85%e2%80%8c%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7...

نرم افزار اندرویدی «صراط محرم»+دانلود

تصویر modir
نویسنده / مترجم: modir

نظر خودتان را ارسال کنید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 1 =

پربازدیدترین ها