هم اندیشی پاسخگویان کارگروه مشاوره مرکز ملی پاسخگویی خراسان رضوی با دکتر نورعلیزاده

هم اندیشی پاسخگویان کارگروه مشاوره مرکز ملی پاسخگویی خراسان رضوی با دکتر نورعلیزاده
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی نمایندگی خراسان رضوی ، جلسه هم اندیشی پاسخگویان کارگروه مشاوره مرکز ملی پاسخگویی خراسان رضوی با حضور دکتر نورعلیزاده مسئول بخش پاسخگویی مکتوب (مشاوره ) مرکز ملی پاسخگویی قم ، در مشهد برگزار گردید.
در این جلسه حجت الاسلام دکتر نورعلیزاده ضمن تبریک دهه کرامت خصوصا ولادت باسعادت علی بن موسی الرضا علیه السلام به تمامی پاسخگویان خواهر و برادر مرکز ، نکاتی را به منظور بهبود امر پاسخگویی بیان داشتند.
وی دقت در فهم سوال را یکی از شرائط مهم در ارائه جواب صحیح به مخاطب داسنت و اذعان داشت که با توجه به اینکه یک کارشناس پاسخگویی به صورت روزانه سوالات مشابه زیادی را پاسخگویی می کند به صورت قاعده ای نسبت به فحوای برخی سوالات، پیش فرض های ذهنی از جمله وسواسی بودن مخاطب، ترس و اضطراب افراطی مخاطب و ... در او شکل می گیرد که پاسخگویان برای ارائه یک جواب کامل و صحیح باید از این آفت مهم دوری کنند.
دکتر نورعلیزاده ضمن تاکید نسبت به مطالعه مجدد آئین نامه پاسخگویی بخش مکتوب بیان داشت که اجرای تک تک نکات مطرح شده در آن فایل مورد توجه جدی مرکز می باشد و کوتاهی در اجرای آنها در ارزیابی پاسخگویان تاثیر جدی خواهد داشت.
وی در ادامه به برگزاری جلسات هم اندیشی به صورت مراجع محور با استفاده از نظرات کارشناسی روانشناسان مجرب تاکید کردند .
این جلسه که با حضور مدیران بخش تلفنی و فضای مجازی برگزار شد مقرر شد زمینه استفاده کارشناسان مرکز مشهد از نرم افزار جامع مجیب برای وحدت رویه و پاسخگویی مطلوب فراهم شود .

هم اندیشی پاسخگویان کارگروه مشاوره مرکز ملی پاسخگویی خراسان رضوی با دکتر نورعلیزاده

تصویر rohani
نویسنده / مترجم: rohani

نظر خودتان را ارسال کنید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
12 + 0 =

پربازدیدترین ها