دختری که مادر زادی پرده بکارت ندارد آیا می تواند با پسرها رابطه داشته باشد؟

متن سوال: 
من دختري 23 ساله هستم که مادر زادي پرده ندارم و با دوس پسرم فقط يک بار رابطه سکس داشتيم ميخاستم بپرسم آيا با يک بار دخول کردن از راه واژن امکان تشخيص دخول در پزشک قانوني وجود دارد يا نه؟

باسلام خدمت شما پرسشگر محترم سلام وقت شما بخير توجه شما را به نکات ذيل جلب مي نمايم:

الف) بسيار بعيد است که دختري فاقد پرده بکارت باشد و در برخي موارد پرده حلقوي با فقدان پرده اشتباه گرفته مي شود.

ب) تشخيص بکارت در پزشکي قانوني جز در موارد خاص (مثلا موارد جنايي ) مرسوم نيست و بيشتر گواهي سلامت بکارت در مطب متخصصان زنان و زايمان صادر مي گردد. بديهي است در موردي که کار شما احياناً به پزشکي قانوني بکشد دقت ها و ظرافت هاي قانوني در تشخيص بکارت شما اعمال مي گردد که احتمالاً به کشف رابطه پيشين شما بيانجامد.

ج) پرده بکارت بيش از آن که به زعم برخي از دختران يک امر تزييني يا تشريفاتي باشد، نشانگر پاکدامني و عفت و از همه مهم تر سلامت جسمي-روانشناختي دختر است. حال اگر دختري دامنش به هر دليلي آلوده گشت ، تظاهر و تفاخر به پرده داشتن بسيار بي معنا به نظر مي رسد.

د) توصيه اوليه و اکيد ما اين است که با قطع کامل رابطه از هر گونه آسيب هاي احتمالي آينده برحذر باشيد. چرا که آسيب هاي رابطه نامشروع بيش از ان که جسمي ( مانند ابتلا به بيماري هاي خطرناک مانند ايدز و هپاتيت و ...) باشد رواني (مانند بروز احساس گناه اضطراب و افسردگي در ميان مدت) و معنوي (زنا از بزرگترين گناهان الهي محسوب مي گردد و عذاب هاي دردناکي بر ارتکاب آن مترتب است) مي باشد.

توصيه ثانويه ما اين است که در صورت عدم توجه به هشدارهاي بالا لااقل با پرس چو از مراکز فقهي مانند کارشناسان مرکز ملي پاسخ گويي به سوالات ديني (با شماره 09640 بدون پيش شماره و به صورت کاملاً محرمانه ) راه هاي مشروعيت بخشي به اين رابطه نامشروع را جويا شويد. متأسفانه دختران جواني (مانند شما خواهر گرامي) که با کمي خويشتنداري جنسي مي توانستند به مقام مقدس و بي همتا مادر نايل آيند اين گونه شأن خود را در حد يک ارضا کننده پسران بوالهوس پايين مي آورند.

ارضايي که در ازاي چند ثانيه لذت زود گذر همه چيز شما را به فنا داده و خواهد داد. همواره اين نکته را در ذهن خود مرور کنيد که آيا مي توانيد با اين سابقه الودگي در چهره معصوم و بي الايش فرزند دلبندتان نگاه مادرانه بيفکنيد.

پربازدیدترین ها