عوارض دنیوی و اخروی همجنس گرایی چیست؟

متن سوال: 
با سلام مي خواستم بپرسم عوارض دنيوي و اخروي همجنس گرايي چيه؟ واگه بخوام اين حسي که دارم(ميل به همجنس اونم با شدت زياد) رو ترک کنم بايد چيکار کنم لطفا کامل و جامع راهنمايي کنيد ممنون ميشم.

باسلام خدمت شما پرسشگر محترم
از نظر قرآن کريم هم جنس‌بازي‌ مردود و حرام است و از آن به عنوان فاحشه‌ ياد مي‌فرمايد و ضمن آن که قوم لوط را بر آن عمل توبيخ مي‌کند: وَ لُوطًا إِذْ قَال‌َ لِقَوْمِه‌ِي‌َّ إِنَّکُم‌ْ لَتَأْتُون‌َ الْفَـَحِشَة‌َ مَا سَبَقَکُم بِهَا مِن‌ْ أَحَدٍ مِّن‌َ الْعَـَـلَمِين أَغ‌نَّکُم‌ْ لَتَأْتُون‌َ الرِّجَال‌َ وَ تَقْطَعُون‌َ السَّبِيل‌َ وَ تَأْتُون‌َ فِي نَادِيکُم‌ُ الْمُنکَرَ فَمَا کَان‌َ جَوَاب‌َ قَوْمِه‌ِي‌َّ إِلآ أَن قَالُواْ ائْتِنَا بِعَذَاب‌ِ اللَّه‌ِ إِن کُنت‌َ مِن‌َ الصَّـَدِقِين‌َ ;(عنکبوت‌،28ـ29) و لوط را فرستاديم هنگامي که به قوم خود گفت‌: شما کار بسيار زشتي انجام مي‌دهيد که احدي از مردم جهان قبل از شما آن را انجام نداده‌اند! آيا شما به سراغ مردان مي‌رويد، و راه تداوم نسل انسان را قطع مي‌کنيد، و در مجلس‌تان اعمال منکر انجام مي‌دهيد؟! امّا پاسخ قومش جز اين چيزي نبود که گفتند: اگر راست مي‌گويي عذاب الهي را براي ما بياور!
خود قوم لوط هم مي‌دانستند که کاري را که انجام مي‌دهند، زشت و حرام است‌; به همين جهت گفتند: اگر راست مي‌گويي که تو پيامبر هستي‌، عذاب عمل ما را ازخدا بخواه تا نازل شود. در پايان هم‌، حضرت لوطغ آن‌ها را به همين جهت‌، قوم مفسد خوانده مي‌فرمايد: قَال‌َ رَب‌ِّ انصُرْنِي عَلَي الْقَوْم‌ِ الْمُفْسِدِين‌َ ;(عنکبوت‌،30) ]لوط[ عرض کرد: پروردگارا مرا در برابر اين قوم مفسد ياري فرما.
داستان قوم لوط و نزول عذاب عجيب ـ که باعث زير و رو شدن شهرهاي آنان گرديد ـ خود گوياي نظر قرآن کريم دربارة عمل شنيع هم جنس‌بازي‌ است‌. وانگهي خداوند، آرامش را در ازدواج مرد با زن قرار داده است‌: وَ مِن‌ْ ءَايَـَتِه‌ِي‌َّ أَن‌ْ خَلَق‌َ لَکُم مِّن‌ْ أَنفُسِکُم‌ْ أَزْوَجًا لِّتَسْکُنُوَّاْ إِلَيْهَا وَجَعَل‌َ بَيْنَکُم مَّوَدَّة‌ً وَ رَحْمَة‌ً إِن‌َّ فِي ذَلِکَ لاَ ئَيَـَت‌ٍ لِّقَوْم‌ٍ يَتَفَکَّرُون‌َ ;(روم‌،21) و از نشانه‌هاي او اين که همسراني از جنس خودتان براي شما آفريد تا درکنار آنان آرامش يابيد، و در ميان شما مودت و رحمت قرار داد; در اين نشانه‌هايي است براي گروهي که تفکر مي‌کنند. ; هُوَ الَّذِي خَلَقَکُم مِّن نَّفْس‌ٍ وَحِدَة‌ٍ وَجَعَل‌َ مِنْهَا زَوْجَهَا لِيَسْکُن‌َ إِلَيْهَا... ;(اعراف‌،189) او خدايي است که ]همة[ شما را از يک فرد آفريد; و همسرش را نيز از جنس او قرار داد، تا در کنار او بياسايد.
در مورد عدم تمايل به جنس مخالف و راه حل و درمان آن بايد گفته شود:
بعضي از ويژگي‏هاي روحي و رواني همچون: افسردگي ،کم‏رويي، جامعه‏گريزي، گوشه‏گيري و کم اراده بودن زمينه چنين حالات وروحياتي رافراهم مي کند.... .
بايدمتذکرشويم مشکل شمابه هر مشکل و صورت که باشد راه حل داشته و قابل علاج است. اميد است بتوانيم شما را در اين مسأله ياري کنيم.
اما تمايل به جنس مخالف اين نيز مسأله‏ اي غريزي است مگر اينکه مانعي رواني و يا جسمي در برابر آن قرار گيرد.مثلا افرادي که دچار اختلالات هورموني هستند دچار چنين حالاتي شده و حتي ممکن است تمايلات جنسي متضادداشته باشند. علل رواني نيز در اين مسأله دخالت دارند. گاهي بنابر عللي فرد از جنس مخالف بدش مي‏آيد و دليل آن برخوردي است که با زن يا مردي داشته است و موجبات تنفر او را فراهم کرده و در واقع او در برابر زن يا مرد رفتاري شرطي پيدا کرده است.
حدس ما آن است که علت عدم تمايل شما به جنس مخالف بيشتر جنبه رواني داشته باشد. در اين صورت اگردختري را که مناسب و مورد نظر شما باشد براي ازدواج نامزد کنيد غريزه و فطرت نهفته در شما - که در خمودي وخفتگي قرار دارد - بيدار شده و به حالت طبيعي مي‏رسد.
به نظر مي‏رسد زمينه‏هاي فکري شما نيز به طور ناخود آگاه موجب گرديده است به خود اين چنين تلقين کنيد. براي مبارزه با اين حالت سعي کنيد تلقين‏هاي مثبتي داشته باشيد.هنگام خوابيدن و به هنگام آرامش بدن در بستر به خود اين گونه تلقين کنيد که نظام طبيعت زوجيت است و من تنها به جنس مخالف تمايل دارم. مدت چهل روز اين برنامه را عمل کنيد.
معرفي کتاب؛1-ازدواج دراسلام،مظاهري 2-راههاي غلبه برنگرانيها،امامي 3-اعتمادبه نفس،حورائي4-گناهان کبيره،شهيددستغيب..

موفق و پيروز باشيد.

پربازدیدترین ها