چگونه همسرم را راضی کنم تا طلاقم ندهد؟

متن سوال: 
من و همسرم عاشقانه با هم عقد کرديم و الان حدود يکسال و دوماهه که در دوران نامزدي(عقد) بسر ميبريم، چند وقتي هست که همسرم ميگه ديگه دوستم نداره و الان حدود ? ماهه که ميگه بايد از هم جدا شيم، من خيلي دوستش دارم، مي خواد طلاقم بده و من هر کاري که ميتونستم انجام دادم تا منصرفش کنم، حتي خواهش کردم اما فايده نداره و گفت فکرامو ميکنم و بهت خبر ميدم. نمي گم من مقصر نبودم اما دلايلي که براي طلاق مي آورد بيشتر بهانه هست تا دليل، حالا بايد چيکار کنم، يک هفته است که منتظرم به من زنگ بزنه و نتيجه تفکراتش رو بگه که بايد چيکار کنيم، خودش بيشتر طلاق ميخواد، دارم مي ميرم، چطور ميتونم راضي اش کنم؟ چه دعايي بايد کنم؟ ميشه برام دعا کنيد که طلاقم نده.

باسلام خدمت شما پرسشگر محترم سلام وقت شما بخير از وضعيت پيش آمده براي جنابعالي متاسفم و از خداي حکيم فرج و گشايش را براي جنابعالي مسئلت دارم.

قبل از هر چيز لازم است ارزيابي دقيقي هم از شخصيت شما و همسرتان و هم از نحوه تعامل شما با يکديگر در مدت عقد صورت بگيريد تا علت اين وضعيت مشخص گردد، لذا لازم است شما به صورت حضوري با يک مشاور در ارتباط باشيد و يا با بخش مشاوره ما پاسخگویی انلاین در تماس باشيد. در عين حال توجه داشته باشيد که يکي از عوامل آسيب زا طولاني شدن دوره عقد است،

اما پيشنهاد مي شود تا همسر شما به يک ثبات عاطفي و اطمينان قلبي نرسيده اند، زندگي مشترک را آغاز نکنيد چون: اگر ايشان واقعا شما را دوست نداشته باشند ممکن است بي ميلي وي به شما پس از ازدواج تشديد شود و زمينه ساز مشکلات بعدي گردد. ماداميکه نظر ايشان تغيير اساسي نکند و شما نسبت به اين تغيير مطمئن نباشيد زندگي مشترک با وي به صلاح شما نيست هر چند که تحمل جدايي براي شما دشوار باشد.

مجددا از خداي متعال خوشبختي شما را مسئلت مي کنيم. موفق و پيروز باشيد.

پربازدیدترین ها